Equestrian Stockholm

Tuesday, October 20, 2015

Mitä minä oikein teen??

Almost ready :D


Niin kun olen kertonut aikaisemmin niin olen aivan täpinöissä uudesta tallista. En saa nukuttua öisin kun vaan ajattelen mitä voitaisiin sielä tehdä :). Varsinkin nyt kun ollaan niin lähellä valmista. Nyt näkee jo ihan millaista siitä tulee. On ollut hauskaa seurata sitä näin alusta lopuun ja olemme oppineet niin paljon.

Meillä on vähän uusia ideoita täällä tallilla niin kuin olen kertonut aijemmin. Mutta olen saannut kuulla jo useammalta että en ole mainostanut tätä tarpeaksi ja että jotkut ihmiset eivät tiedä mitä teen ja mitä voin tarjota. Joten ajattelin vähän mainostaa sitä nyt täällä että kaikki jotka lukee tätä varmasti tietää mitä meillä on tarjolla :)

Tässä lyhyt video:

Eli tässä lyhyesti mitä minä oikeasti teen:

-Tarjoan valmennusta

-Otan hevosia ratsastukseen lyhyäksi tai pitkäksi aikaa ja kilpailutan niitä.

-Ostan, myyn omia sekä muiden hevosia (kaikki omat hevoset ovat myynnissä). Välitän hevosia eteenpäin. Minulla on erinomaiset kontaktit euroopassa.

-Meillä on jonkinverran vapaita boxeja uudessa tallissa kun tänne muutamme ja ne ovat pääsääntösesti oppilaille. Eli ota rohkeasti yhteyttä jos kiinnostuit!

-UUSI juttu tallissa on se että heti talven jälkeen tarjoamme varsoista ylöspäin laidun paikkaa. Meillä on ihanat isot laitumet jossa on pihatot. Hevoset voivat kasvaa siellä muitten ikätoivereitten joukossa leikiten ja olemalla oikeasti hevosia. Kesällä tiedämme myös jos on mahdollista sisään ratsastaa hevosia meillä :).

Minä rakastan työtäni. Tietysti on ne tylsät arkipäivät mutta all in all se on minun unelma tehdä tätä. Toivon että asiat sujuvat hyvin ja voidaan vielä laajentaa toimintamme joku päivä. Minun unelmat eivät lopu koskaan :)!

Hyvää päivän jatkoa teille!

Do what you love, love what you do!





I miss this horse so much but he is also my inspiration!
Ett foto publicerat av jmtimgren (@jmtimgren)

4 comments:

  1. hyvä postaus, en tiennyt että kaikki hevosesi ovat myynnissä. löytyykö jostain hevosille hintatietoja? olen etsinyt jo pitkään kivaa ja varmaa hevosta 110-120 luokkiin hl 15000e, sopivaa ei tunnu täältä löytyvän ja tuntuu että pian on pakko lähteä ulkomaiden markkinoita katsomaan :( vink vink, tuon hintaluokan heposille on siis kysyntää! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moi. Ota vaikka maililla yhteyttä tai soita niin jutellaan lisää :). Tiedot löytyvät contactista täällä blogissa.
      -J

      Delete
  2. Onko siis mahdollista ottaa sulta valmennuspaikka boksilla? Mihinpäin tämä tulee? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moi. Sori en huomannut sinun kommenttia aikaisemmin. Juuri oikein eli meidän paikka on Kemiö saarella :).

      Delete